fredag den 15. juni 2012

GIVE AWAY




NY GIVE AWAY

Så er der en ny give away - alle kan være med - og jeg håber i vil være med :)

VINDEREN vil blive trukket den onsdag den 4. juli 2012 
PRÆMIEN er to valgfrie skjulere i valgfrie farver 
(Se evt. forskellige muligheder på bloggen - urtepotteskjulere, fyrfadsstager, krukker osv.)

Vinderen vil blive offentliggjort her på siden onsdag den 4. juli 2012. Hvis ikke du har en blog er det en god idé og skrive din mail adresse - ellers tjek siden den 4. juli om du er vinderen og kontakt mig så med dine oplysninger.

Man deltager på følgende måde:

1 lod
Skriv en kommentar herunder indlægget eller på mit link på Facebook

2 lodder
Skriv en kommentar herunder indlægget eller på mit link på Facebook
+
Linke på din Facebook eller din blog

17 kommentarer:

  1. Jeg er med!!!!!
    Kunne godt bruge nogle nye farver til at skifte mellem :)

    SvarSlet
  2. Du er skrevet på som deltagende Jette :)

    SvarSlet
  3. I like - I like - I very like!

    SvarSlet
  4. Jeg er helt sikkert med!!

    SvarSlet
  5. Jeg skal være med!!
    Går hårdt efter sejren - man er vel med for at vinde ;-D

    SvarSlet
  6. Jeg ved hvor meget sådanne fine størrelser pynter på værelset.. så jeg er selvfølgelig også med! Af banen søssere og andre..

    SvarSlet
  7. Jeg er også frisk på kamp! :)

    SvarSlet
  8. Britta, Mette, Gitte, Anita, Heidi, Helle og Anna - I er også skrevet på som deltagende:)

    SvarSlet
  9. 2 lodder til mig tak... :o) og de bliver udtrukket på min fødselsdag.... det må da give lidt held... :o)

    god dag.... :o)

    SvarSlet
  10. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  11. Sikke en fin give away! Den vil jeg også gerne deltage i med et enkelt lod :)

    Kig også gerne ind til min lille give away her:
    http://kreativitaz.blogspot.dk/2012/06/en-spontan-give-away.html

    Vh Jennifer

    SvarSlet
  12. Det er simpelthen bare sådan en fin blog du har fået stablet på benene, Ulla :-) Jeg vil super gerne være med i din give away. Kh Hanne

    SvarSlet
  13. 1 lod til mig også:)

    kan ikke oprette min mail. men det er Charlotte og mail er kjerulffpedersen@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  15. Et lod til mig tak :-) de er rigtig fine!

    SvarSlet