mandag den 16. januar 2012

Wallstickers - vejbane



For ikke så lang tid siden lagde vi trægulv på de to børneværelser. Efter nogen overvejelser valgte vi bare at lægge et billigt gulv som vi ikke var ømme over for og som vi sagtens vil kunne tillade os at skifte når vi bliver træt af det.


Derfor skulle det ikke overvejes så længe før jeg gik igang med mit folie :)



Gustav har fået en fin vejbane midt på gulvet! Det ser rigtig fint ud og han synes det er sjovt at køre rundt med sine biler på banen.


For at give hans værelse en helhed, valgte jeg at sætte noget vejbane op på nogle af hylderne i hans reol også.








6 kommentarer:

  1. Det er altså bare genalt Ulla!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jette :) - og du er genial ;)

      Slet
  2. Hej Ulla
    Lækker lækker blog Ulla! er helt overrasket over, at du har lavet så mange ting - og hvor er de fine ind af en kant! Der er virkelig gået en stjerne-designteknolog spildt, hvis ikke du driver det til noget du kan tjene penge på en dag :o)

    Kh Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak Anita, hvor er du sød! Ja jeg er gået amok mens jeg er på barsel, men om der lige er gået en designteknolog tabt ved jeg ikke! Synes bare det er så hyggeligt at have gang i nogle projekter :)

      Slet
  3. har du selv lavet vejbanen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har selv lavet vejbanen!
      Den er lavet af sort og hvid folie. Den er laver lidt lige som brio togskinner, forstået på den måde at jeg lavede nogle stykker, nogle ligeud og nogle som drejede, så var det let og lave en vejbane til sidste.
      Til sidst er strengerne på vejen sat på, lavet af hvid folie:)

      Slet