søndag den 17. februar 2013

Børnemalerier

Jeg tænkte; jeg overskudsmor, sætter da lige mine to drenge på 1 1/2 og 3 1/2 til at male nogle malerier. Jeg ved af erfaring at den store elsker det og det er virkelig højdepunkt når han får et lærred han må male på med min maling. Denne gang tænkte jeg at det skulle den lille da også være med til...

Der er jo bare et eller andet over de kære smås kreationer - jeg elsker det!

De var meget opslugt og koncentreret. Den lille fangede hurtigt det der med penslen i malingen og over på lærredet! ... og på dugen og på forklædet og på stolen, i håret i hovedet.... Og jeg fløj rundt med en våd klud og tørrede af - jeg tror han nød det :)



Bemærk herunder lige den skønne nye hårfarve!


Herunder resultaterne. Tror moderen skal lære bare at tage oprydningen bagefter, for det gik jo fint ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar