torsdag den 14. marts 2013

Piblende forår, påske og ...

En helt masse overskud til alt det kreative, blog osv... Nåh nej... Jeg synes jeg har enorm svært ved at finde det overskud for tiden, i hvert fald til det kreative og til bloggen - men jeg synes jeg når en masse herhjemme. Det er da i hvert fald endnu engang blevet forår, piblende påskeliljer denne gang - jeg elsker at få noget frisk grønt med ind, så fornemmer man foråret - gør man ikke?? (Selvom sneen fra sidste omgang snevejr stadig ligger i krogene udenfor og der er meldinger om nyt snevejr...??)




Jeg har en god weekend i vente - imorgen tager jeg afsted i sommerhus med en veninde. Bare os to, vores symaskiner og lækker mad - det bliver så skønt! Så kommer den kreative lyst helt sikkert tilbage - jeg glæder mig!

Kommer dog til at savne disse skønne knægte - nyd bare billederne - er de ikke skønne!?!



2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder! Lyder skønt med krea, hygge sommerhusgrunde :-) Rigtig god fornøjelse til dig pg din veninde! Glæder mig til at se resultaterne...

    SvarSlet
  2. Der skulle have stået sommerhustur... :-)

    SvarSlet