mandag den 12. december 2011

Rangle til baby

Jeg har lavet denne rangle til min yngste søn, William. Han er overraskende glad for den. Jeg sad med et større hækle projekt en aften og fik bare lyst til at lave noget som ikke strakte sig over en lang periode, men et lille hurtig projekt som kun tog mig to aftener.
Den er nem at lave, men da denne er lavet uden opskrift kan jeg ikke give en præcis opskrift på den. Man skal have mod på at hækle for at lave den, men derudover kræver det ikke andet end fantasi at lave den. Jeg arbejdede mig bare frem efter, hvordan jeg gerne ville have den og vurderede det undervejs.
Inden jeg gik igang med denne kunne jeg ikke hækle, men googlede det og fandt en video som viste rigtig godt hvordan man hækler og det gav mig modet på selv at gå i gang. Så hvis du har samme mod, så er det bare at springe ud i det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar