tirsdag den 17. januar 2012

Hæklede urtepotteskjulere

I weekenden havde min morfars kone inviteret mig med på Formland messen i Herning - vildt inspirerende - gid man kunne købe det hele ;)
Temaet var strik, og der var lavet vildt mange ting som var strikket, hæklet osv. Strik omkring biler, træer, cykler osv.
Det gav mig så lige inspirationen til disse skjulere som kan laves på en aften :)
Det er så hyggeligt med strik - det her er så godt nok hæklet, da jeg ikke vidste hvordan jeg skulle strikke dem ;)

Jeg havde noget tykt garn til og ligge (det er en fordel at det er tykt da det så ikke tager så lang tid :)) og havde også disse lidt kedelige skjulere til og stå, så det var jo sådan set bare og gå i gang :)

Man er nødt til at hækle og hele tiden tilpasse den skjuler man skal hækle omkring, men det er også nemt nok da det ikke behøver passe 100 %


Jeg er nu glad for det nye look på mine skjulere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar