søndag den 15. januar 2012

Rand til kravlegård

Vi havde en del problemer med at lade Gustav og William være alene sammen da vi lige havde fået William, fordi Gustav ikke helt kunne finde ud af, hvordan sådan en lille baby skulle håndteres :) Vi blev anbefalet at sætte en kravlegård op, hvor vi kunne lægge William når vi havde brug for det.
Jeg lavede denne rand dertil for at skærme ham lidt når han lå dernede. Den er bare lavet af nogle rester jeg havde liggende. Jeg havde kun dette lille stykke med biler, så derfor var det bare en enkelt side som blev lavet i det, men også rigtig fint som en side hvor der var lidt mere og kigge på og så ellers de babyvenlige sort/hvid sider. Ydersiden ud mod stuen kan ikke lige ses på billedet, men det er sort stof med hvide prikker (jeg elsker prikker ;) )
Jeg havde noget tyndt skumgummi som jeg klippede til så det passede til kravlegården. Klippede stykker som passede til i stoffet og syede det så jeg fik den orange kant med foroven, som lige gør det lidt mere eksklusivt og lækkert :) Til sidst satte jeg nogle snore i, således at den kan bindes fast på kravlegården!
Vi har haft stor fornøjelse af Williams lille hjørne, hvor kan kunne placeres i sikkerhed ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar