mandag den 20. februar 2012

Dekorering af bogkasser



Jeg har længe gerne villet dekorere bogkasserne i stuen, som blot var blevet sorte inden vi hang dem om...


Men jeg synes det kan være svært at beslutte sig for hvad der er det rette papir at sætte i dem og jeg har virkelig kigget efter meget og på meget forskelligt, men så har det ikke været rette farve eller rette mønster osv.


Så fandt jeg det her folie i gemmerne og selvom jeg slet ikke havde regnet med det skulle være sådan noget, så blev det det lige i løbet af 10 min! Jeg kunne ikke beslutte hvilken farve det skulle være, og ville derfor gerne have noget sort hvid som fremhævede de farvede ting vi satte jeg satte i bogkasserne, så indtil videre er jeg glad for det, så må vi se hvor længe det holder :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar