fredag den 3. februar 2012

Nye puder til sofaen

Puderne i stuen har fået nyt look! Jeg synes bare der trænger til at ske noget nyt i stuen, og så er det jo en god ide og starte med puderne, så må jeg jo stille og rolig arbejde mig gennem de andre ting :)

Jeg har købt stof og pipingbånd i Stof og Stil. Jeg synes puderne bliver meget mere lækre og kigge på med pipingbånd. Det er mere besværligt at sy puderne, men resultatet er også meget bedre :)

Der er lidt forskellige puder. Synes at denne stof er ret fræk med pangfarverne i kanten.


Fandt et noget anderledes pipingbånd som jeg måtte prøve og det giver et fint resultat og er lige så let at sy på som det almindelig!

På den lyserøde pude satte jeg yderligere til sidst en knap i. En knap jeg havde til at ligge som jeg hæklede pink garn om! Se øverste billede.

Puderne er endnu ikke helt færdige, det er meningen jeg vil have knap i endnu en pude og så venter jeg på at jeg får sådan noget strygestof gennem Jette (www.vingeraftyl.blogspot.com) så jeg kan sætte et eller anden på nogle af dem også :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar