mandag den 20. februar 2012

The- og stempelkande hætter

En dag fik jeg lyst til at sy, uden egentlig at have noget konkret jeg skulle have lavet, så kom på og lave nogle the-hætter (havde egentlig 1000 andre ting jeg skulle have ordet og gjort færdig, men det er altid sjovere at starte på noget nyt - ups...)
Men resultatet blev jeg nu faktisk tilfreds med!



Denne først smalle er til en stempel kande. Det er jo smart at når man har lavet sig en omgang stempel kaffe, at den så også kan holde sig varm, og det kan vores nu ved hjælp af denne! Jeg har lavet den af to forskellige stof (det yderste som det ses og det inderste bare en billig bomuld) og så imellem disse har jeg lagt noget pladevat for fylde og holde på varmen.




Denne er til en the kande. En dejlig fin reto ting som er blevet frisket op og passer herhjem til os :)

1 kommentar:

  1. Sælger du, eller er det blot til inspiration?

    Mvh
    Yasmina

    SvarSlet