torsdag den 13. december 2012

En (h)optimistisk nissehue

Herhjemme har vi lidt "diskussion" om hvad julepynt er, hvordan det skal se ud og hvad der giver julestemning og er hyggeligt.
Jeg har stået for al julepyntningen og jeg er godt tilfreds, synes her er hyggeligt og pænt. Desværre synes min mand det er for moderne og intet har med jul at gøre... Julen er rød! Julen er nisser! Julen er lige som hjemme hos mor...;)

Hmm, når nu det er mig som pynter op og bruger tid på det, så er det også mig som bestemmer hvordan det ser ud (og det er vi egenlig enige om), men når det så er sagt, så synes jeg da også at det kunne være rart at vi alle synes her er hyggeligt og hjemligt for den sags skyld...

Så nu er der altså flyttet et par nisser ind... Vores hoptimister har fået nissehuer på. Jeg havde noget rødt og hvidt filt til at lægge og så tog det ikke lang tid og sy nissehuer til disse tre hoptimister. De er altså røde og de er nisser, det må hjælpe lidt på det :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar