torsdag den 27. december 2012

Min jule - træet med sin pynt

Jeg skrev den anden dag, at der lige skulle kigges lidt nærmere på julepynten på træet - jeg har nemlig lavet noget nyt til træet i år - af krympeplast!


Jeg tegnede stjerner og hjerter over på krympeplasten, trykkede et hul til snor og fik det krympet i ovnen - det tog jo virkelig ikke lang tid :)


Snoren kom i og en lille glas perle på hvert hjerte og stjerne.




Så var de klar til at komme på træet - synes bare de er så fine - juletræet blev lige som jeg kan lide det! Men det med jul og julepynt og juletræspynt er jo virkelig en smagssag og det er også et spørgsmål om traditioner, derfor er jeg helt klar over at dette falder langt fra nogen smag - men det er også iorden ;) Men jeg elsker bare når det er nyt ;)




Da vi var ved Øster Skovgård og fælle juletræ fandt jeg en pakke af disse pap engle (12 stk for en 10'er tror jeg) og med et par perler i snoren blev de bare så fine! Disse er engle er netop noget jeg husker fra min barndom, sådan nogle havde min mor og far på juletræet da vi var små - ihh de er så fine!



1 kommentar:

  1. Jeg ELSKER de her hjerter og stjerner :) De kommer helt sikkert i produktion når vi nærmer os julen :)

    SvarSlet