fredag den 28. december 2012

Min jul - stemningsbilleder

Det her indlæg bliver lidt utraditionelt i forhold til mine mange forrige indlæg - der kommer nemlig slet ikke billeder af noget hjemmegjort - her er blot stemningsbilleder fra julen 2012.

Da der var sne var drengene og jeg ude med kælken og fik lavet en snemand - ihh altså sådan noget vintervejr er skønt!! og så med børn!



Og et velfortjent bad efter legen i sneen...


Hyggelig leg på gulvet med mormor, til julefrokost hos min moster. Mormor har haft ondt i ryggen hele julen :( det eneste positive i det er at det gør mindst ondt når hun ligger på maven - det nød drengene!


Nisse-tumlen i sækkestolen - umuligt at få dem til at sidde stille...




Og så til julegaverne! Gustav fik blandt andet en kæmpe traktor!


Og William en fin lille rød traktor...


Gustav og William hjælper i køkkenet hos mormor og morfar :)


Glædelig jul - og nu snart godt nytår :)

1 kommentar:

  1. Sikke nogle hyggelige billeder!:) Jeg kender godt det med at få alle til at sidde og stille OG smile på samme tid.. puha!!:)

    SvarSlet