torsdag den 17. januar 2013

Få styr på planlægningen

Som en af julegaverne fik jeg lavet nogle kalendre af tavle folie. Klippede derefter bogstaver ud af en turkis farvet folie jeg havde liggende. Da denne kalender var til min moster som har tvillinger på 2 år, pimpede jeg den lige med et par dyr - Edderkoppen er nu døbt "Ullas edderkop..." :)




Vi har selv en kalender ligende, og jeg er bare så glad for den. Hver søndag skriver vi det op på tavlen som vi skal i den kommende uge og får lavet en madplan som vi også skriver på - det fungere helt vild godt og giver et godt overblik over den kommende uge!

5 kommentarer:

  1. Det er en rigtig skøn idé, skal selv finde på et eller andet kalender/uge plan system og den her skal da klart med i overvelserne =)
    KH Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Den kan klart anbefales, er så glad for den vi selv har hjemme og som vi bruger hver eneste dag:)

      Slet
  2. Svar
    1. Jamen det er også bare praktisk:)

      Slet