lørdag den 19. januar 2013

Sådan en rigtig fridag

Sådan en havde Gustav og jeg igår... :) Ihh det var bare så hyggeligt, vi fik lillebror afleveret hos dagplejen og så ellers hjem og hygge, bare ham og jeg :)

Vi startede formiddagen med en gang ostebord ;) (Jeg havde haft mødregruppen, bare damerne, på besøg aftenen forinden, så der var lækre rester vi kunne nyde)


Senere stod den på klistermærke påsætning.



Gustav og jeg lavede lækker frokost til Morten da han kom hjem.


Det var bare sådan en god dag og Gustav sagde flere gange: "mor, vi hygger os"

Aftenen inden så det sådan ud i det lille køkken - Gustav og jeg lavede pizza til aftensmad og Gustav havde helt selv bestemt hvad der skulle på: Skinke, pølser, æg og ost... ;)



God weekend folkens :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar