tirsdag den 29. januar 2013

iPhone etui

Så fandt jeg sådan noget kraftig filt som jeg gerne ville lave etui til min iPhone i. Selve etuiet et jo mega nemt at lave og nu fandt jeg præcis det jeg gerne ville lave det i og i en fin farve, hvis man spørger mig :)



Ellers er der lige som så mange andre steder, gået sygdom i den herhjemme! Først Gustav, så mig og nu William. Så igår så det sådan ud herhjemme - William sover på sofaen.


William tager en lille lur på sofaen.


Meeeen, Gustav var ved at være frisk igen og han holdte sig da ikke tilbage for lidt underholdning af lillebror...: Strømper på hænderne...



Og bemærk så lige det lille smil der trækker op...


Og jo det virkede. Her ses smilet og William skal nu selv prøve! Jamen det er jo herligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar